гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Оплачуйте дослідження швидко та зі знижкою 10%!

31.01.2022
ДІЛА презентувала новий особистий кабінет з функцією онлайн-оплати, за якою ви можете отримати знижку 10%* на обрані дослідження. Відтепер користуватися перевагами онлайн замовлення та вирішувати питання щодо лабораторної діагностики стає значно простіше та вигідніше.

Оплата послуг онлайн - це простий, доступний та надійний спосіб за декілька кліків оплатити дослідження, яке вам потрібне. Новий особистий кабінет з функцією онлайн оплати створений для зручності користування послугами лабораторії та заощадження часу перебування у відділенні. Все, що можна зробити, не виходячи з дому, можна тепер зробити в особистому кабінеті:

  • • вибирати дослідження і одразу бачити суму замовлення;
  • • зручно оплачувати обрані послуги;
  • • зберігати та вивантажувати результати досліджень;
  • • перевіряти статус ваших замовлень.

Пропозиція дійсна до 30.09.2023. Умови надання знижки можна переглянути тут.

Переглянути актуальний перелік досліджень та зробити замовлення можна за посиланням. Повний перелік відділень ДІЛА, що зараз працюють, можна подивитися за посиланням. Перед візитом уточнюйте графік роботи за номером телефону 0 800 217 887

Наші відділення працюють під час відключень електроенергії.

Реєструйтеся, якщо у Вас немає кабінету або увійдіть зі своїм логіном, якщо реєструвалися раніше, та користуйтесь усіма перевагами онлайн замовлення:

Знижка до 10% на 1000 різних досліджень Економія вашого часу при відвідуванні відділення Приватність та конфіденційність
Знижка 10% на 1000 різних досліджень
Економія вашого часу при відвідуванні відділення
Приватність та конфіденційність

Якщо у вас раніше був особистий кабінет у ДІЛА, просто увійдіть до нього за допомогою номера телефону, пароля та підтвердження через SMS-повідомлення. Якщо ж кабінету немає, зареєструвати його можна просто у два кліки. Зробити це можна за номером телефону або номером вашого замовлення в ДІЛА (у такому разі підтягнеться вся історія попередніх досліджень).

 

Як це працює? Достатньо зробити 4 простих кроки:

Увійдіть або зареєструйтесь в особистому кабінеті
Виберіть потрібне дослідження (за необхідності можна вибрати терміновість виконання та біоматеріал)
Виберіть зручну для себе дату і найближче відділення зі списку* та натисніть кнопку «Розрахувати», а потім «Підтвердити»
Дайте згоду на обробку персональних даних та виберіть варіант оплати: в особистому кабінеті (знижка до 10%) чи у відділені (за ціною, згідно з прейскурантом)
Увійдіть або зареєструйтесьв особистому кабінеті.
Оберіть потрібне дослідження (за необхідності можна вибрати терміновість виконання та біоматеріал).
Виберіть зручну для себе дату та найближче відділення з переліку та натисніть кнопку «Розрахувати», а потім «Підтвердити».
Дайте згоду на обробку персональних даних  и ввиберіть варіант оплати: в особистому кабінеті (знижка 10%) або у відділенні (за ціною, згідно з прейскурантом).

Детальніше про онлайн оплату дивіться у наших відео:

Вхід в особистий кабінет

Варіанти пошуку досліджень

Оформлення повернення коштів

Знижка діє лише на замовлення, сплачені в онлайн-кабінеті. Вона поширюється на всі дослідження, які є у прайсі в особистому кабінеті**. Обмежень за кількістю досліджень та сумою замовлення немає*** ДІЛА завжди дбає про своїх клієнтів. Навіть якщо з якоїсь причини ви не зможете пройти оплачене дослідження, ми передбачили можливість зручного повернення безпосередньо в особистому кабінеті. Для цього достатньо зробити всього кілька кліків.

*Зверніть увагу -  перелік відділень може змінюватись в залежності від ситуації в країні. Уточнюйте інформацію безпосередньо перед візитом за номером 0800217887.
**Знижка діє на всі дослідження, які доступні для замовлення в особистому Кабінеті, за винятком таких:
• видача гістологічного висновку англійською мовою
• видача висновку англійською мовою
Також онлайн-знижка не діє на дослідження, що беруть участь в акціях або передбачають інші знижки, а також не додаються до інших знижок, якщо це не передбачено умовами акції.
*** Для замовлення через особистий кабінет не доступні послуги перекладу результатів іншою мовою та виклик медсестри додому, а також послуги взяття біоматеріалу.

 
Питання відповідь
  • Чи можу я створити спільний кабінет для сім'ї (себе та своєї дитини)?

    Поки що така функція не доступна, але ми плануємо розширювати функціонал особистого кабінету та додати таку можливість.

  • Знижка доступна у всіх відділеннях?

    Знижка при оплаті онлайн доступна, якщо обрано будь-яке відділення, окрім зазначених:
    • Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Московська, 40-Б
    • м. Черкаси, вул. Пушкіна, 67
    • м. Черкаси, бул. Шевченка, 177 10

  • Які дослідження можна замовити онлайн?

    Усі, які є у поточному прейскуранті в особистому кабінеті за винятком (тимчасовим) експрес-тестів та послуг перекладу іншою мовою (якщо ви хочете замовити переклад окремо від дослідження). Недоступні для замовлення через особистий кабінет послуги «Виклик медсестри додому», «Терміновий виклик медсестри додому», «Виклик кур'єра в ЛПЗ» у межах м. Київ, а також послуги преаналітичного етапу.

  • Чи можна зареєструвати замовлення на іншу людину?

    Замовлення можна оформити лише собі. Медичні дані – це персональна чутлива інформація, тому для реєстрації використовується двоетапна автентифікація, що передбачає надсилання SMS повідомлення на особистий телефон.

  • Якщо я зареєструю новий кабінет, чи збережуться попередні результати досліджень?

    Якщо у вас раніше був особистий кабінет, просто перейдіть до нового кабінету – всі результати будуть доступні у розділі «Замовлення та результати».

  • Як скасувати замовлення?

    Для оплаченого Замовлення оформіть повернення в особистому кабінеті, для неоплаченого – просто видаліть його з Кабінету (натисніть кнопку «Видалити передзамовлення»). Як це зробити, дивіться ролик вище.

  • Як можна сплатити дослідження?

    Сплатити можна банківською карткою, Google Pay/Apple Pay або у відділенні (але у такому разі знижка не діє).

  • Чи можу я змінити відділення у вже оплаченому замовленні? А в неоплаченому?

    Якщо замовлення оплачене, і дослідження можна виконати в іншому відділенні (перевірте перед візитом у відділення), достатньо просто повідомити касира номер вашого замовлення, і він зробить необхідні зміни. Якщо ж замовлення не оплачене – просто видаліть його з Кабінету та зробіть нове.

  • Як оформити повернення?

    Все просто. Зайдіть в особистий Кабінет на вкладку «Замовлення та результати». У замовленні, яке хочете скасувати, натисніть на кнопку «Оформити повернення». Виконуйте інструкції, виберіть дослідження, вкажіть причину повернення, уважно внесіть персональні дані – паспорт та адресу (обов'язкові законодавчі вимоги), натисніть кнопку «Надіслати». Після перевірки гроші будуть повернуті на картку, з якої було здійснено оплату, протягом 3-5 банківських днів.

  • Якщо я припустився помилки при заповненні своїх даних при реєстрації, як я можу їх змінити?

    Якщо виникає така проблема, зверніться за телефоном інформаційної лінії 0 800 217 887, вони передадуть запит до технічної підтримки для корекції даних.

  • Як змінити мобільний телефон в обліковому записі?

    У разі зміни номера телефону, який використовувався для входу до Особистого кабінету, слід звернутися до найближчого відділення ДІЛА до адміністратора для зміни контактних даних із документом, що засвідчує особу. При зміні номера телефону клієнта в нашій системі, особистий кабінет, зареєстрований на старий номер, стає недоступним. Щоб знову побачити всі свої результати, необхідно пройти процес реєстрації, де вказати новий номер телефону і номер замовлення, прив'язаний до нового номера телефону. У новому Особистому кабінеті будуть усі замовлення, які оформлені на вас, незалежно від того, які зміни контактних даних виконувались раніше.

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому