гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Політика Медичної лабораторії ДІЛА у сфері якості

Девіз: Якісна лабораторна діагностика - запорука ефективного лікування.

МЛ ДІЛА веде свою історію з 1998 року і на даний момент є однією з провідних лабораторій в Україні з успішним досвідом роботи в області лабораторної діагностики. МЛ ДІЛА представляє собою успішний приклад поєднання ефективного менеджменту керівництва, передових виробничих технологій і колективу кваліфікованих фахівців. Наша компанія цінує своїх Замовників. Кожен замовник для нас унікальний і ми виконуємо взяті зобов'язання, в пріоритеті вибираємо інтереси Клієнта.

Місія: Ми сприяємо розвитку і формування культури лабораторної діагностики в Україні в ім'я здоров'я кожної людини.

МЕТА ПОЛІТИКИ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ

  • Задоволення потреб різних категорій споживачів за рахунок виробництва гарантовано точних і достовірних медичних лабораторних досліджень і надання якісного сервісу відповідно до очікувань споживачів.
  • Основні завдання У СФЕРІ ЯКОСТІ:
  • відповідність законодавчим вимогам та вимогам міжнародних стандартів "ISO 9001:2015 - Системи управління якістю. Вимоги" і "ДСТУ EN ISO 15189:2015 (EN ISO 15189: 2012, IDT) Медичні лабораторії - вимоги до якості і компетентності", рекомендаціям GCP і GCLP;
  • встановлення вищого пріоритету для вирішення питань в області вдосконалення якості;
  • постійне підвищення результативності системи управління якістю, зокрема вдосконалення всіх процесів;
  • забезпечення якості та надійності досліджень, проведених МЛ ДІЛА;
  • забезпечення коротких термінів виконання лабораторних досліджень;
  • культивування особистої відповідальності працівників усіх підрозділів і рівнів за якість виконаної роботи;
  • попередження зниження якості досліджень і обслуговування клієнтів;
  • відповідність індивідуальним, соціальним і регламентуючим вимогам, а також постійне підвищення результативності системи управління якістю;
  • систематичне підвищення компетенції та професійної підготовки персоналу;
  • забезпечення контролю всіх етапів робочого процесу, що здійснюється компанією;
  • забезпечення незалежності системи якості від впливу зовнішніх і внутрішніх факторів;
  • гарантування соціальної відповідальності при прийнятті рішень і здійсненні діяльності;
  • повна автоматизація процесів;
  • організація процесів лабораторії відповідно до принципів загального управління якістю - TQM (Total Quality Management).

ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ:

  • усвідомлення і виконання керівництвом ролі лідерів у роботі щодо забезпечення якості;
  • розробка, впровадження та сертифікація/аккредитація системи управління якістю відповідно до вимог стандартів ISO 9001:2015 і ДСТУ EN ISO 15189:2015 (EN ISO 15189: 2012, IDT);
  • вдосконалення системи управління ризиками;
  • оперативний зв'язок і всебічна інформаційна та консультаційна підтримка споживачів;
  • організація збору та аналіз інформації з вивчення задоволеності споживачів якістю проведених у МЛ ДІЛА досліджень (ефективність політики в області якості підтверджується виключно позитивними висновками Замовників);
  • залучення субпідрядників тільки з гарантіями якості;
  • вдосконалення системи моніторингу та ініціювання зовнішнього контролю якості;
  • забезпечення стабільно високої якості робіт незалежно від обсягу;
  • здійснення кожним виконавцем роботи на високому професійному рівні і відповідно до внутрішніх стандартів лабораторії;
  • підвищення професійної майстерності всіх працівників і підтримка їх зацікавленості в забезпеченні необхідного рівня якості;
  • забезпечення захисту конфіденційної інформації замовників послуг;
  • дотримання відповідних вимог природоохоронного законодавства;
  • забезпечення сприятливих і безпечних умов праці;
  • підвищення якості за рахунок вдосконалення технологій.

Вище керівництво МЛ ДІЛА виступає гарантом реалізації Політики в області якості і зобов'язується забезпечувати результативне виконання процесів, керівництво у екстрених випадках, кризових ситуаціях та управління безперервністю бізнесу, реалізацію ризик-стратегії, ефективне функціонування системи управління якістю.

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому