Девіз: Якісна лабораторна діагностика - запорука ефективного лікування.
ТОВ «МЛ «ДІЛА» (далі – МЛ «ДІЛА») веде свою історію з 1998 року і на даний момент є однією з провідних лабораторій в Україні з успішним досвідом роботи в області лабораторної діагностики. МЛ «ДІЛА» представляє собою успішний приклад поєднання ефективного менеджменту керівництва, передових виробничих технологій і колективу кваліфікованих фахівців. Наша компанія цінує своїх Партнерів та Замовників. Кожен партнер та замовник є для нас унікальним, ми виконуємо взяті зобов'язання і в пріоритеті вибираємо інтереси Клієнта.
Місія: Ми сприяємо розвитку і формування культури лабораторної діагностики в Україні в ім'я здоров'я кожної людини.
МЕТА ПОЛІТИКИ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ
Задоволення потреб різних категорій споживачів через супровід у діагностичному пошуку та виробництво гарантовано точних і достовірних медичних лабораторних досліджень і надання якісного сервісу відповідно до очікувань споживачів.
Основні завдання У СФЕРІ ЯКОСТІ:
- відповідність законодавчим вимогам та вимогам стандартів ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" і ISO 15189:2022 "Медичні лабораторії - вимоги до якості і компетентності", ДСТУ ISO 10012:2005 «Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», рекомендаціям GCP і GCLP;
- встановлення вищого пріоритету для вирішення питань в сфері вдосконалення якості;
- постійне підвищення результативності системи управління, зокрема вдосконалення всіх процесів;
- кастомизації і побудови системи задоволення діагностичних потреб споживачів і партнерів;
- забезпечення якості та надійності досліджень, проведених МЛ «ДІЛА»;
- забезпечення коротких термінів виконання лабораторних досліджень;
- культивування особистої відповідальності працівників усіх підрозділів і рівнів за якість виконаної роботи;
- попередження зниження якості досліджень і обслуговування клієнтів;
- відповідність індивідуальним, соціальним і регламентуючим вимогам, а також постійне підвищення результативності системи управління якістю;
- систематичне підвищення компетенції та професійної підготовки персоналу;
- забезпечення контролю всіх етапів робочого процесу, що здійснюється компанією;
- забезпечення незалежності системи управління від впливу зовнішніх і внутрішніх факторів;
- гарантування соціальної відповідальності при прийнятті рішень і здійсненні діяльності;
- максимальна автоматизація процесів;
- організація процесів лабораторії відповідно до принципів загального управління якістю - TQM (Total Quality Management).
ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ:
- усвідомлення і виконання вищим керівництвом ролі лідерів у роботі щодо забезпечення якості;
- розробка, впровадження та сертифікація/акредитація системи управління відповідно до вимог стандартів ISO 9001:2015, ISO 15189:2022 та ДСТУ ISO 10012:2005;
- вдосконалення системи управління ризиками;
- оперативний зв'язок, постійне вивчення потреб і всебічна інформаційна та консультаційна підтримка споживачів;
- організація збору та аналіз інформації з вивчення задоволеності споживачів якістю проведених у МЛ «ДІЛА» досліджень (ефективність політики в сфері якості підтверджується виключно позитивними висновками Замовників);
- залучення субпідрядників тільки з гарантіями якості;
- вдосконалення системи моніторингу та ініціювання зовнішнього контролю якості;
- вивчення поточних діагностичних потреб споживачів і партнерів і впровадження виключно діагностичноціннісних рішень;
- забезпечення стабільно високої якості робіт незалежно від обсягу;
- здійснення кожним виконавцем роботи на високому професійному рівні і відповідно до внутрішніх стандартів лабораторії;
- підвищення професійної майстерності всіх працівників і підтримка їх зацікавленості в забезпеченні необхідного рівня якості;
- забезпечення захисту конфіденційної інформації замовників послуг;
- дотримання відповідних вимог природоохоронного законодавства;
- забезпечення сприятливих і безпечних умов праці;
- підвищення якості за рахунок вдосконалення технологій.
Вище керівництво МЛ «ДІЛА» виступає гарантом реалізації Політики в сфері якості і зобов'язується забезпечувати результативне виконання процесів, управління безперервністю бізнесу у тому числі у екстрених випадках та кризових ситуаціях, реалізацію ризик-стратегії, ефективне функціонування системи управління якістю.