Рус
icon
icon
7:00 - 20:00
Горячая линия для пациентов
0 800 217 887
Консультация врача для пациентов
0 800 219 696
Горячая линия для врачей
0 800 752 180
Горячая линия для пациентов
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультация врача для пациентов
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
Горячая линия для врачей
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Многоканальный телефон для жителей города Киев

Політика ТОВ «Медичної лабораторії «ДІЛА» у сфері якості

Девіз: Якісна лабораторна діагностика - запорука ефективного лікування.

ТОВ «МЛ «ДІЛА» (далі – МЛ «ДІЛА») веде свою історію з 1998 року і на даний момент є однією з провідних лабораторій в Україні з успішним досвідом роботи в області лабораторної діагностики. МЛ «ДІЛА» представляє собою успішний приклад поєднання ефективного менеджменту керівництва, передових виробничих технологій і колективу кваліфікованих фахівців. Наша компанія цінує своїх Партнерів та Замовників. Кожен партнер та замовник є для нас унікальним, ми виконуємо взяті зобов'язання і в пріоритеті вибираємо інтереси Клієнта.

Місія: Ми сприяємо розвитку і формування культури лабораторної діагностики в Україні в ім'я здоров'я кожної людини.

МЕТА ПОЛІТИКИ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ

Задоволення потреб різних категорій споживачів через супровід у діагностичному пошуку та виробництво гарантовано точних і достовірних медичних лабораторних досліджень і надання якісного сервісу відповідно до очікувань споживачів.

Основні завдання У СФЕРІ ЯКОСТІ:

  • відповідність законодавчим вимогам та вимогам стандартів ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" і ISO 15189:2022 "Медичні лабораторії - вимоги до якості і компетентності", ДСТУ ISO 10012:2005 «Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», рекомендаціям GCP і GCLP;
  • встановлення вищого пріоритету для вирішення питань в сфері вдосконалення якості;
  • постійне підвищення результативності системи управління, зокрема вдосконалення всіх процесів;
  • кастомизації і побудови системи задоволення діагностичних потреб  споживачів і партнерів;
  • забезпечення якості та надійності досліджень, проведених МЛ «ДІЛА»;
  • забезпечення коротких термінів виконання лабораторних досліджень;
  • культивування особистої відповідальності працівників усіх підрозділів і рівнів за якість виконаної роботи;
  • попередження зниження якості досліджень і обслуговування клієнтів;
  • відповідність індивідуальним, соціальним і регламентуючим вимогам, а також постійне підвищення результативності системи управління якістю;
  • систематичне підвищення компетенції та професійної підготовки персоналу;
  • забезпечення контролю всіх етапів робочого процесу, що здійснюється компанією;
  • забезпечення незалежності системи управління від впливу зовнішніх і внутрішніх факторів;
  • гарантування соціальної відповідальності при прийнятті рішень і здійсненні діяльності;
  • максимальна автоматизація процесів;
  • організація процесів лабораторії відповідно до принципів загального управління якістю - TQM (Total Quality Management).

 

ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ:

  • усвідомлення і виконання вищим керівництвом ролі лідерів у роботі щодо забезпечення якості;
  • розробка, впровадження та сертифікація/акредитація системи управління відповідно до вимог стандартів ISO 9001:2015, ISO 15189:2022 та ДСТУ ISO 10012:2005;
  • вдосконалення системи управління ризиками;
  • оперативний зв'язок, постійне вивчення потреб і всебічна інформаційна та консультаційна підтримка споживачів;
  • організація збору та аналіз інформації з вивчення задоволеності споживачів якістю проведених у МЛ «ДІЛА» досліджень (ефективність політики в сфері якості підтверджується виключно позитивними висновками Замовників);
  • залучення субпідрядників тільки з гарантіями якості;
  • вдосконалення системи моніторингу та ініціювання зовнішнього контролю якості;
  • вивчення  поточних діагностичних потреб споживачів і партнерів і впровадження виключно  діагностичноціннісних рішень;
  • забезпечення стабільно високої якості робіт незалежно від обсягу;
  • здійснення кожним виконавцем роботи на високому професійному рівні і відповідно до внутрішніх стандартів лабораторії;
  • підвищення професійної майстерності всіх працівників і підтримка їх зацікавленості в забезпеченні необхідного рівня якості;
  • забезпечення захисту конфіденційної інформації замовників послуг;
  • дотримання відповідних вимог природоохоронного законодавства;
  • забезпечення сприятливих і безпечних умов праці;
  • підвищення якості за рахунок вдосконалення технологій.

 

Вище керівництво МЛ «ДІЛА» виступає гарантом реалізації Політики в сфері якості і зобов'язується забезпечувати результативне виконання процесів, управління безперервністю бізнесу у тому числі у екстрених випадках та кризових ситуаціях, реалізацію ризик-стратегії, ефективне функціонування системи управління якістю.

Скачайте наши приложения
для iOS и Android
Закажите вызов медсестры на дом