гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Як повернути кошти за невикористане передзамовлення?

03.02.2023

Що робити, якщо ви створили та сплатили передзамовлення на дослідження, але з певних причин уже не плануєте їх здавати? Або частина досліджень уже неактуальні, або ж у кошик помилково потрапили непотрібні вам позиції? У такому разі ви легко можете оформити повернення коштів за частину досліджень або за все передзамовлення.

Найшвидший та найзручніший спосіб оформлення повернення – через особистий кабінет. 

Ви маєте особистий кабінет на сайті ДІЛА?
Так Ні
Ви можете оформити повернення коштів в особистому кабінеті Ви можете створити особистий кабінет та оформити повернення онлайн Ви можете оформити повернення коштів у відділенні
  • Якщо оформлювали замовлення в особистому кабінеті.
  • Якщо при оформленні замовлення іншими способами вказували дані, ідентичні даним у кабінеті (ПІБ, дата народження, номер телефону).
При реєстрації особистого кабінету важливо вводити ті ж дані (ПІБ, дата народження, номер телефону), які ви вказували при створенні передзамовлення. Також оформити повернення у відділенні можна, якщо ви створили швидке замовлення, але з іншими даними, аніж вказані в особистому кабінеті.
Ви маєте особистий кабінет на сайті ДІЛА?
Так
Ви можете оформити повернення коштів в особистому кабінеті
  • Якщо оформлювали замовлення в особистому кабінеті.
  • Якщо при оформленні замовлення іншими способами вказували дані, ідентичні даним в ОК (ПІБ, дата народження, номер телефону)
Ні
Ви можете створити особистий кабінет та оформити повернення онлайн
При реєстрації особистого кабінету важливо вводити ті ж дані (ПІБ, дата народження, номер телефону), які ви вказували при створенні передзамовлення.
Ви можете оформити повернення коштів у відділенні
Також оформити повернення у відділенні можна, якщо ви створили швидке замовлення, але з іншими даними, аніж вказані в особистому кабінеті.

Як оформити повернення коштів в особистому кабінеті?

  1. Для початку увійдіть в особистий кабінет. Як його зареєструвати – розповідаємо за посиланням.
  2. Відкрийте розділ «Замовлення та результати» (у мобільній версії – «Замовлення»). Розгорніть потрібне вам передзамовлення та натисніть на кнопку «Оформити повернення».
  3. Виберіть дослідження, за які хочете повернути кошти, та причину повернення. Натисніть кнопку «Відправити запит на повернення» і вже невдовзі кошти прийдуть на картку, з якої була здійснена оплата.
Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому