Для реєстрації особистого кабінету пацієнта достатньо виконати декілька простих кроків.
1. У верхній панелі сайту натисніть кнопку «Реєстрація/Вхід»
2. Оберіть варіант «Я пацієнт».
3. Введіть номер телефону, на який бажаєте зареєструвати особистий кабінет, та натисніть кнопку «Надіслати sms код». На вказаний вами номер буде вислано sms з кодом. Повідомлення приходить протягом 1-2 хвилин, але можливі затримки.
4. Введіть код з sms-повідомлення у відповідне поле.
Зверніть увагу, що sms-код є одноразовим паролем, який діє обмежений час. Він перестає бути дійсним орієнтовно через 10 хвилин після отримання. Якщо за цей час ви не встигли ввести код, скористатись ним уже не буде можливо. Для отримання нового актуального коду натисніть «Надіслати код ще раз».
5. Якщо ви не отримали sms-повідомлення, перевірте, чи правильно вказаний номер телефону, та натисніть на кнопку «Надіслати код ще раз».
6. Після цього вам відкриється вікно для реєстрації, в якому потрібно вказати свої дані: ПІБ, дату народження, стать, email та пароль. Після цього натисніть на кнопку «Зареєструвати мій кабінет».
Вітаємо! Ваш кабінет створено.
Тепер ви маєте змогу:
*Для замовлення через особистий кабінет не доступні послуги перекладу результатів іншою мовою, виклик медсестри, а також послуги взяття біоматеріалу.
**Знижка діє на всі дослідження, які доступні для замовлення в особистому кабінеті, за винятком таких:
Онлайн-знижка не діє на дослідження, що беруть участь в акціях або передбачають інші знижки, а також не додається до інших знижок, якщо це не передбачено умовами акції.
Питання – відповідь
1. Якщо я раніше здавав дослідження, але реєструю особистий кабінет лише зараз, чи будуть у ньому доступні попередні результати?
Якщо під час реєстрації особистого кабінету ви вказали ті ж дані, що і у вашій картці ДІЛА – усі результати дослідження підтягнуться у ваш кабінет.
2. Чи можна створити замовлення для іншої людини?
Так, для цього скористайтесь «Швидким замовленням»:
Який сервіс буде зручнішим для вас – особистий кабінет чи швидке замовлення? Розповіли про переваги та відмінності цих опцій за посиланням.
3. Чи можу я створити спільний кабінет для сім'ї (себе та своєї дитини)?
Поки що така опція не доступна, але ми плануємо розширювати функціонал особистого кабінету та додати таку можливість.
4. Якщо я помилково вказав некоректні дані при реєстрації, як я можу їх змінити?
Якщо виникає така проблема, зверніться за телефоном інформаційної лінії 0 800 217 887. Співробітники передадуть запит до технічної підтримки для корекції даних.