Укр
icon
icon
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для пацієнтів
0 800 217 887
Консультація лікаря для пацієнтів
0 800 219 696
Гаряча лінія для лікарів
0 800 752 180
Гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Що таке швидке замовлення?

31.10.2023

Швидке замовлення – це сервіс, який дозволяє:

  • оформити та сплатити власне замовлення онлайн без необхідності створення особистого кабінету;
  • оформити та оплатити замовлення онлайн для інших людей.
     

Для оформлення швидкого замовлення:

  1. Натисніть на кнопку «Швидке замовлення» на головній сторінці сайту або ж перейдіть за посиланням;
  2. Оберіть дослідження з переліку, або перевірте свій кошик, якщо вже зібрали його на сайті.
  3. Оберіть зручне для вас відділення та бажану дату візиту.
  4. Введіть дані людини, що проходитиме дослідження.
  5. Оплатіть замовлення онлайн зі знижкою* або ж у відділенні.

*Знижка діє на всі дослідження, які доступні для замовлення через швидке замовлення, за винятком таких:

  • видача гістологічного висновку англійською мовою,
  • видача висновку англійською мовою.
     

Онлайн-знижка не діє на дослідження, що беруть участь в акціях або передбачають інші знижки, а також не додається до інших знижок, якщо це не передбачено умовами акції.

Питання – відповідь

1. Яку особисту інформацію я маю вказати для оформлення швидкого замовлення?

ПІБ, номер телефону, електронну адресу, дату народження, стать.

2. Чим замовлення через особистий кабінет відрізняється від швидкого замовлення?

Замовлення в особистому кабінеті можна оформити лише для власника ОК, що закріплений за номером телефону. Швидке замовлення можна оформити для будь-кого будь-яку кількість разів, не потребуючи окремого номера телефону для кожної людини.

3. Якщо я оформлюю замовлення без авторизації, для мене створюється нова картка?

  • Так, якщо у вас ще немає картки в базі даних (наприклад, ви лише вперше плануєте відвідати лабораторію).        
  • Ні, якщо у базі даних уже існує ваша картка і   дані у швидкому замовленні співпадають з даними картки.
     

4. Чи можна створити швидкі замовлення для різних людей, але вказавши один номер телефону?

Так, можна.

5. Якщо я маю направлення лікаря, чи потрібно під час оформлення швидкого замовлення вказувати його дані (ПІБ, номер телефону, код)?

Ні, достатньо поставити галочку біля питання «Вас направив лікар?» та взяти направлення від лікаря при візиті у відділення.

6. Чи можу я при оплаті швидкого замовлення скористатися додатковими купонами/знижками?
Так, ви можете скористатися додатковими знижками при оплаті замовлення у відділенні. При онлайн-оплаті така послуга поки що недоступна, однак ми працюємо над її впровадженням.

7. Як я можу отримати результати в разі оформлення швидкого замовлення?

Результати досліджень будуть надіслані на електрону пошту, вказану в замовленні.

8. Якщо я маю особистий кабінет, чи підтягнуться до нього результати замовлення, оформленого без авторизації?

Так, якщо ваші дані в кабінеті співпадають із даними, вказаними у швидкому замовленні.

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому