гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
F
гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Компанія ДIЛА перейшла на нову версію міжнародного стандарту ISO 9001:2015

13.12.2017
Фото - Компанія ДIЛА перейшла на нову версію міжнародного стандарту ISO 9001:2015
 
Запорука успіху і процвітання сучасних приватних медичних лабораторій – це якість послуг з лабораторної діагностики, починаючи з етапу обслуговування пацієнтів і закінчуючи видачею достовірного результату дослідження. Сертифікація за міжнародним стандартом ISO 9001 сприяє підвищенню цінності бренду та іміджу і забезпечує досягнення нових вершин в умовах зростаючої конкуренції на національному і світовому ринках.
 
У вересні 2017 року МЛ ДIЛА перейшла на нову версію міжнародного стандарту ISO 9001:2015, чим вчергове підтвердила ефективність побудованої системи менеджменту якості. Цей стандарт впровадив нові позиції для оцінювання систем управління: лідерство, знання організації, управління ризиками тощо. За всіма ключовими напрямами підтверджено надання якісних лабораторних послуг нашим споживачам.

Навіщо потрібна сертифікація?

Сертифікація системи менеджменту дозволяє продемонструвати споживачам прихильність компанії принципам якості. Проведення періодичних перевірочних аудитів забезпечує постійне ефективне функціонування, моніторинг та вдосконалення процесів на всіх етапах виробництва і організації.
 
Відповідність системи менеджменту якості ТОВ «МЛ« ДІЛА »міжнародному стандарту ISO 9001 «Системи менеджменту якості. Вимоги» є доказом грамотного управління компанією та істотною перевагою на ринку лабораторних послуг.
 
Стандарт ISO 9001 версії 2015 р. заснований на семи основних принципах управління якістю, фундаментальних для практики надання послуг належної якості:
  • орієнтація на споживача;
  • лідерство;
  • залучення персоналу;
  • процесний підхід;
  • постійне поліпшення;
  • прийняття рішень на основі фактів;
  • менеджмент взаємовідносин.
Вперше сертифікацію на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2000 ТОВ «МЛ« ДІЛА »пройшла ще в 2005 році, впровадивши систему менеджменту якості, засновану на розумінні поточних і майбутніх потреб своїх клієнтів, відповідність їхнім вимогам і прагненні до перевищення їхніх очікувань. Процесний підхід за версією ISO 9001:2015, який полягає в тому, щоб створити в компанії умови, які зводять до мінімуму помилки в роботі, а не контролювати кожну виконувану операцію окремо, впроваджений в компанії остаточно, що істотно підвищило результативність роботи лабораторії.

Переваги сертифікації по ISO 9001

Працюючи за стандартами ISO 9001:2015, компанія ТОВ «МЛ« ДІЛА »вигідно вирізняється на ринку лабораторних послуг, оскільки ефективне управління якістю:
  • доводить високі стандарти якості та націленість на максимально ефективне задоволення потреб клієнта;
  • забезпечує відповідність лабораторних послуг вимогам клієнта і застосовуваним правовим і нормативним вимогам;
  • дозволяє надавати товари і послуги кращої якості;
  • підвищує лояльність до компанії державних перевіряючих структур, партнерів і клієнтів;
  • дозволяє оперативно усувати і попереджати помилки, які виникають;
  • виводить мотивацію і залучення персоналу на новий рівень, сприяючи вдосконаленню внутрішніх процесів;
  • сприяє підвищенню ефективності роботи компанії.

Сертифікація на відповідність міжнародному стандарту

Видача сертифіката відповідності за новою версією ISO 9001:2015 є підтвердженням ефективного функціонування системи менеджменту якості. Ресертифікація для підтвердження відповідності та ефективності системи управління в цілому проводилася акредитованим в рамках міжнародної системи незалежним органом - Bureau Veritas, світовим лідером в областях тестування, інспекції та сертифікації.
Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому