Укр
icon
icon
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для пацієнтів
0 800 217 887
Консультація лікаря для пацієнтів
0 800 219 696
Гаряча лінія для лікарів
0 800 752 180
Гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Дмитро Кучер: «Стимулюємо українських виробників у медичній сфері розширювати напрямки їх роботи»

16.11.2022
Фото - Дмитро Кучер: «Стимулюємо українських виробників у медичній сфері розширювати напрямки їх роботи»

 

Що допомогло ДІЛА відновити роботу через два тижні після війни? Це її команда, наші клієнти, чітко налаштовані процеси та, звичайно, забезпечення всім необхідним для досліджень. Збереження та запас цінних реагентів, медичних витратних матеріалів, необхідних для проведення досліджень, дозволив відчинити двері нашим клієнтам і почати працювати вже за два тижні. Про те, в яких умовах зберігаються реагенти, вивезення продукції у безпечне місце та співпрацю з найкращими європейськими компаніями розказав Дмитро Кучер, т.в.о. керівника відділу закупівель.

Дмитро, розкажіть, за що відповідає підрозділ закупівель у ДІЛА?

Підрозділ закупівель займається абсолютно всіма закупівлями, які є в компанії – як загального характеру, так і забезпечення виробництва. Це придбання медичного обладнання та реагентів – головної продукції для медичних досліджень, розхідних матеріалів для відділень, меблів, матеріалів для адміністративного сектору, навіть канцелярських товарів. Тобто всім необхідним для роботи і життя компанії. В нас налаштовані певні процеси, мета яких контролювати якість роботи підрядників, їх репутацію на українському ринку та фінансову складову будь-якої покупки для компанії.

Скільки людей працює у відділі?

У відділі закупівель загалом працює близько 30 людей, шість колег служать у ЗСУ, в тому числі керівник відділу, який майже з першого дня пішов на війну. Відділ складається з сектору забезпечення виробництва, сектору загальних закупівель, сектору оренди, групи складських приміщень та сектору аналітиків, які обробляють запити від медичного сервісу та партнерів щодо забезпечення розхідними матеріалами для досліджень. 

Розкажіть, будь ласка, де і в яких умовах зберігається найцінніший товар ДІЛА – реагенти?

Наразі в нас є три склади – два у Києві та Київській області і один у Львові. Найбільший з них – 4000 квадратних метрів – знаходиться у напрямку, який був дуже небезпечним у перші місяці війни. Оскільки у нас є система відеоспостереження, з першого дня воєнних дій ми слідкували за ситуацією на складі – контролювали температурний режим, світло. Це дуже важливо, адже на наших складах всі реагенти та вироби медичного призначення зберігаються згідно з температурним режимом, вказаним виробниками. Для цього ми використовуємо спеціалізовані складські приміщення та холодильне обладнання (великі холодильні кімнати, холодильники та морозильники). В разі вимкнення електрики автоматично включаються генератори, а якщо температура змінюється, всі наші керівники отримуються СМС-сповіщення для того, щоб мати можливість швидко відреагувати і виправити ситуацію. Це дуже важливо, особливо зараз у воєнний час, коли доставка реагентів та іншої продукції максимально ускладнюється з інфраструктурної та логістичної точки зору. Ми не можемо купити продукцію швидко, тому маємо ще ретельніше ніж до війни будувати свої плани.

Скільки потрібно часу, щоб облаштувати такий склад з дотриманням всіх правил?

Мінімум місяць. Найголовніше – знайти приміщення, яке б відповідало складським вимогам, облаштувати холодильним обладнанням, системами безпеки та контролю, для надійного зберігання товарів згідно з температурними умовами, вказаними виробниками.

Як можна спланувати закупівлі реагентів у воєнні часи, коли в силу зовнішніх обставин передбачити потік клієнтів дуже важко?

На сьогодні процес закупівель значно ускладнився в силу багатьох причин. Навіть до війни постачання продукції займало 30 днів, а деякі позиції навіть 60-90 днів. Зараз значно зросло навантаження на аналітиків, які мають спрогнозувати потреби, врахувати необхідні терміни доставки, щоб виробництво і відділення працювало безперебійно. Крім того, ми працюємо виключно з європейськими і українськими виробниками, тому тут також є питання логістики і роботи європейських постачальників з Україною. Але ми шукаємо варіанти забезпечити роботу виробництва, більше того, навіть стимулюємо українських виробників у медичній сфері розширювати напрямки їх роботи відповідно наших запитів.

Це впливає на перелік досліджень, які ми зараз проводимо?

Разом з колегами з інших підрозділів нашої компанії ми робимо все, щоб це не впливало на наших клієнтів або вплив був мінімальний. Широкий перелік наших досліджень залишився незмінним. Це більше впливає на внутрішні процеси та завантаженість нас та колег з виробництва та медичного сервісу, з якими ми тісно співпрацюємо щодня. Це пошук альтернатив, проведення апробацій, проведення експертних нарад з подальшим узгодженням товарів до закупівлі. Адже якість – одна з найголовніших переваг ДІЛА.

Відділення ДІЛА почали працювати вже 13 березня. Чи було достатньо для досліджень тієї продукції, яка була на складі?

На складах та у відділеннях ДІЛА завжди є мінімум двомісячний запас товарів медичного призначення та реагентів. Тому, як тільки відновилось виробництво, ми не мали проблем і змогли одразу робити дослідження для наших клієнтів. Більш того, частина з реагентів 23 лютого була доставлена на склади партнерів. Через активні воєнні дії ми чекали понад два тижні, поки зможемо їх забрати, але завдяки складському запасу ми забезпечили безперебійну роботу компанії у перші місяці, поки відновлювали  роботу з постачальниками та шукали альтернативні заміни товарів, які з початком війни стали недоступними для ринку України.

Що змінилось в процесі закупівель після війни?

Як я вже казав, терміни постачання та логістика сильно ускладнились через співпрацю з західними іноземними виробниками. Також на деякий час були призупинені окремі інвестиційні процеси, але ми потрохи їх відновлюємо, особливо важливими є ті, що стосуються технологічного розвитку і покращення існуючого виробництва та обладнання.

Чи плануємо ми розвиватись у західному регіоні?

Ще до війни компанія запланувала відкриття лабораторії у Львові, а з початком війни ці плани були реалізовані максимально швидко. Додатково ми шукали місце для резервного зберігання наших реагентів, які ми фактично під обстрілами перевозили з Києва у більш безпечні місця. Як ви розумієте, 4000 квадратних метрів продукції ми могли б перевезти хіба що за три місяці… І це у мирний час. Але ми намагались врятувати максимальну кількість продукції та обладнання, адже не знали наскільки далеко зайдуть воєнні дії.

Як ви вважаєте, що допомогло вам швидко зорієнтуватись у надскладний час?

По-перше, ми в ДІЛА готувались до усіх можливих сценаріїв. Створений компанією антикризовий штаб оперативно інформував співробітників про зміни. Кожен знав що має робити, навіть якщо з певних причин керівник опиниться не на зв’язку. І дійсно, деякі з наших співробітників перебували на окупованих територіях, тому ми не мали певний час з ними зв’язку. Але ми не розгубились, адже кожен розумів, що він має зробити, тому все спрацювало. А по-друге – це звісно команда. Я працюю в ДІЛА 16  років і знаю, що в компанії дуже сильний командний дух. Це і раніше допомагало у повсякденному житті компанії, що вже казати про стан війни. Ми продовжуємо підтримувати один одного та допомагати і сповідаємось на скоріше завершення цієї жахливої війни.

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому