Укр
icon
icon
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для пацієнтів
0 800 217 887
Консультація лікаря для пацієнтів
0 800 219 696
Гаряча лінія для лікарів
0 800 752 180
Гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

МЛ ДІЛА взяла участь у конференції «Розвиток системи забезпечення якості клінічних лабораторних досліджень»

07.04.2015
Фото - МЛ ДІЛА взяла участь у конференції «Розвиток системи забезпечення якості клінічних лабораторних досліджень»

7-18 березня 2015 р. у Києві відбулася ІІІ Науково-практична конференція з міжнародною участю «Розвиток системи забезпечення якості клінічних лабораторних досліджень в Україні».

Експерти компанії ДІЛА взяли участь в заході та поділилися досвідом організації системи якості на преаналітичному і аналітичному етапах. Про деталі конференції розповіла Леся Миколаївна Старухіна, заступник генерального директора МЛ ДІЛА з виробничої діяльності.

Хто ініціатор проведення конференції?

– Конференція проводилася за ініціативи МОЗ України, Асоціації забезпечення якості лабораторної медицини, НДСЛ «Охматдит» МОЗ України.

У заході взяли участь близько 300 фахівців українських і зарубіжних лабораторій.

Яка основна мета заходу?

– Українському ринку лабораторної діагностики необхідно сформувати європейську систему забезпечення якості. Тому основною темою дискусії було обговорення ключових питань створення системи управління якістю лабораторних досліджень.

Особлива увага приділялася стандартизації преаналітичного і аналітичного етапів, підготовці Пацієнтів до досліджень, як основі отримання точного результату, гармонізації індикаторів якості, що використовуються різними лабораторіями.

Конференцію відвідали декілька фахівців МЛ ДІЛА. Яка головна ціль їх участі в заході?

– У конференціях ми беремо участь щоб дізнатися про основні тенденції ринку, сфокусувати свою увагу на найбільш перспективних розробках, які представлені в доповідях провідних фахівців національних і зарубіжних лабораторій. Це допомагає нам впроваджувати кращі практики у свої виробничі процеси. Дана конференція не стала винятком.

Але найголовніше – ми не тільки переймали досвід, але й змогли поділитися своїми унікальними розробками, представити досягнення лабораторії ДІЛА професійному співтовариству.

Розкажіть докладніше про доповіді фахівців МЛ ДІЛА на конференції

– Учасникам конференції було представлено 2 доповіді, у яких висвітлено практичний унікальний досвід нашої компанії.

Сідорова Ірина В'ячеславівна, керівник медичного відділу компанії ДІЛА, виступила на тему «Підготовка Пацієнта до обстеження: здати аналіз або вирішити клінічну задачу?» і розповіла про важливість підготовки Пацієнта до проведення досліджень для вирішення проблем діагностичного пошуку практикуючого лікаря.

Дорошенко Ірина Володимирівна, керівник лабораторії загальноклінічних досліджень, у своїй доповіді «Валідація реактивів. Практичне застосування в рутинній практиці» продемонструвала навички валідації реактивів на прикладі одного з тестів. Запропонувала чіткий алгоритм оцінки якості реактивів від моменту планування до впровадження у виробничий процес.

У даному алгоритмі відображена методика оцінки якості «шість сигм», яка успішно впроваджена в компанії ДІЛА. Тема для українських медичних лабораторій нова і викликала особливий інтерес в учасників. Тому на наступних заходах ми хотіли б розкрити її більш детально.

Що Ви будете застосовувати в своїй практиці?

– Відомо, що 68% помилок у лабораторній практиці виникають на преаналітичному етапі. Тому, з метою мінімізації помилок і удосконалення процесів, міжнародними організаціями розроблено для преаналітичного етапу 22 показника – чітких індикатора для вимірювання та оцінки роботи лабораторії.

Ми вже використовуємо ряд цих показників і плануємо розширювати їх застосування для систематичного моніторингу та синхронізації/гармонізації роботи до вимог міжнародних стандартів.

Безперервне удосконалення всіх організаційних і лабораторних процесів – вимога системи менеджменту якістю в МЛ ДІЛА.

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому