Укр
icon
icon
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для клієнтів
0 800 217 887
Консультація лікаря для клієнтів
0 800 219 696
Гаряча лінія для лікарів
0 800 752 180
Гаряча лінія для клієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для клієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Робота зі скаргами

14.11.2025

Мета політики щодо управління скаргами

Створення клієнтоорієнтовної концепції, які відображає бачення всієї Компанії, щодо відносин з клієнтом, що залишив скаргу, щоб забезпечити справделиве та неупереджене розслідування всіх скарг, а також вжиття відповідних заходів для їх вирішення.

Ми працюємо зі зверненнями наших клієнтів:

  • консультація експерта
  • подяка
  • пропозиція
  • зауваження / скарга

​​​​​​​Політика щодо управління скаргами

Як подати скаргу?

телефоном 0 800 217 88
через сайт
у відділенні
електронною поштою [email protected]
​​​​​​​ листом за адресою 01103, Київ, Україна, вул. Професора Підвисоцького, 6-А

Які дані обов'язково треба зазначити в письмовій скарзі?

  • Ваше прізвище, ім’я, по-батькові
  • Поштову адресу проживання (країна, індекс, місто, вулиця, та ін.)
  • Номер мобільного телефону або інший номер телефону для зв’язку з Вами
  • Продукт або послугу, з яким/ою виникла складність
  • Опис складності з зазначенням деталей (місце, час та ін.)
  • Ваші очікування щодо способу вирішення скарги
  • Дата та підпис (для скарг, що надсилаються електронною поштою, підпис не є необхідним)

Письмові скарги повинні відповідати законодавчим вимогам, зазначеним у Законі України "Про звернення громадян".

Етапи розгляду скарги

  • 1-3 к.д.* реєстрація скарги
  • 3-15 к.д.* уточнення додаткової інформації (за необхідності)
  • 3-30 к.д.* надання відповіді
  • впровадження коригувальних дій (за необхідності)

​​​​​​​*календарні дні. 
Термін реєстрації скарги залежить від способу подачі звернення. Мкксимальний термін до 3 календарних днів для письмових звернень.


Відповідно до ст.ст. 39, 39-1 , 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров’я", скаргу мають право подавати:

  • Повнолітні пацієнти: мають право на отримання повної інформації про свій стан здоров'я та можуть оскаржувати результати медичних досліджень та висновки комісій.
  • Батьки неповнолітніх осіб (усиновлювачі), опікуни та піклувальники, адвокати (за умови підтвердження свого правового статусу / повноважень у порядку, встановленому чинним законодавством): мають право на інформацію про стан здоров'я дитини або підопічного та можуть оскаржувати результати медичних досліджень, що стосуються їхніх дітей/довірителів. Інформація надається у разі підтвердження відповідного статусу особи, яка звертається

​​​​​​​​​​​​​​

Скарга за формою за змістом має відповідати вимогам статті 5 Закону України "Про звернення громадян".

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому
Додано до кошика