Партнерство з намиМи забезпечуємо медичним центрам і страховим компаніям можливість використовувати у своїй практиці унікальний лабораторний продукт високої якості
Створення клієнтоорієнтовної концепції, які відображає бачення всієї Компанії, щодо відносин з клієнтом, що залишив скаргу, щоб забезпечити справделиве та неупереджене розслідування всіх скарг, а також вжиття відповідних заходів для їх вирішення.
листом за адресою 01103, Київ, Україна, вул. Професора Підвисоцького, 6-А
Які дані обов'язково треба зазначити в письмовій скарзі?
Ваше прізвище, ім’я, по-батькові
Поштову адресу проживання (країна, індекс, місто, вулиця, та ін.)
Номер мобільного телефону або інший номер телефону для зв’язку з Вами
Продукт або послугу, з яким/ою виникла складність
Опис складності з зазначенням деталей (місце, час та ін.)
Ваші очікування щодо способу вирішення скарги
Дата та підпис (для скарг, що надсилаються електронною поштою, підпис не є необхідним)
Письмові скарги повинні відповідати законодавчим вимогам, зазначеним у Законі України "Про звернення громадян".
Етапи розгляду скарги
1-3 к.д.* реєстрація скарги
3-15 к.д.* уточнення додаткової інформації (за необхідності)
3-30 к.д.* надання відповіді
впровадження коригувальних дій (за необхідності)
*календарні дні.
Термін реєстрації скарги залежить від способу подачі звернення. Мкксимальний термін до 3 календарних днів для письмових звернень.
Відповідно до ст.ст. 39, 39-1 , 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров’я", скаргу мають право подавати:
Повнолітні пацієнти: мають право на отримання повної інформації про свій стан здоров'я та можуть оскаржувати результати медичних досліджень та висновки комісій.
Батьки неповнолітніх осіб (усиновлювачі), опікуни та піклувальники, адвокати (за умови підтвердження свого правового статусу / повноважень у порядку, встановленому чинним законодавством): мають право на інформацію про стан здоров'я дитини або підопічного та можуть оскаржувати результати медичних досліджень, що стосуються їхніх дітей/довірителів. Інформація надається у разі підтвердження відповідного статусу особи, яка звертається