Укр
icon
icon
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для пацієнтів
0 800 217 887
Консультація лікаря для пацієнтів
0 800 219 696
Гаряча лінія для лікарів
0 800 752 180
Гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Вікторія Марцун: «Потрібно діяти швидко та рішуче, щоб використати нові можливості»

05.12.2022
Фото - Вікторія Марцун: «Потрібно діяти швидко та рішуче, щоб використати нові можливості»

 

Український бізнес живе та розвивається зараз у надскладних умовах. Кожен новий день несе з собою низку випробувань, перевіряючи людей на стійкість та готовність швидко реагувати та приймати рішення. Як ДІЛА продовжує розвивати мережу за умов війни, стимулюючи як своїх співробітників, так і партнерів відкривати нові відділення. А також про франчайзингову програму та готовність працювати та підтримувати економіку країни у непростий час, розповіла Вікторія Марцун, керівник відділу розвитку мережі ДІЛА.

Вікторіє, за що відповідає ваш підрозділ – відділ розвитку мережі?

Мій підрозділ відповідає комплексно за відкриття нових відділень ДІЛА по всій Україні: від розробки стратегії, територіального покриття, формату відділення і до його відкриття, оснащення всім необхідним і подальшої ефективності. Звичайно ж, ми робимо це не самостійно, нам допомагає вся професійна команда вузькопрофільних спеціалістів ДІЛА із суміжних відділів. Але зі свого боку ми координуємо роботу і на кожному етапі контролюємо процес від початку до кінця.

Розкажіть про історію розвитку мережі, як давно ДІЛА присутня у регіонах?

Історія розвитку мережі в регіонах розпочався дуже давно, практично після заснування компанії, але у найактивнішій фазі – з 2019 року. Саме тоді ми розробили нову стратегію розвитку та активізувалися. З початком війни нам довелося трохи переглянути свої плани, актуалізувати стратегію з урахуванням зовнішніх обставин, прийняти низку організаційних рішень щодо подальшого вибору локацій, форматів відділень та ін. Але загалом від планів розвитку мережі ми не відмовилися, навіть навпаки.

Де представлена ​​ДІЛА станом на сьогодні?

На сьогодні ДІЛА представлена ​​у 18 областях та 47 містах по всій Україні.

Розкажіть детальніше про ті зміни, що відбулися з початку війни, а саме про нові формати відділень. У чому їхня відмінність?

До війни ми відкривали відділення лише в одному стандартному форматі, що передбачав приміщення площею понад 100 квадратних метрів. Зараз ми додатково розробили ще два формати – «Міні» та «Лайт», які відрізняються меншою площею. Це рішення дозволило масштабувати мережу швидше, відкриваючи одразу кілька відділень на одній території, залежно від потреб клієнтів. Оскільки кожен із форматів відділень покриває ті дослідження, які мають найбільший попит, наші клієнти мають можливість обрати найбільш зручне відділення по територіальному розташуванню, при цьому отримати послугу, уникаючи черг.

До війни у ​​вас були плани відкривати по 5 відділень на місяць. Чи змінилися вони зараз?

У порівнянні з минулим роком, наші темпи зростання не впали, а навіть навпаки зросли. Наприклад, 2021 року ми відкрили 29 нових відділень. А у 2022 році, попри умови війни, ми відкрили 31 відділення і до кінця року плануємо збільшити їхню кількість до 40. Звичайно, після початку масштабних дій ми призупинили процеси. Нам знадобився деякий час, щоб компанія  зорієнтувалася в нових умовах і почала відновлювати діяльність. Але в другій половині року ми відновили і навіть наростили темпи завдяки нашим попереднім напрацюванням, перегляду стратегії та зміні підходу до форматів відділень та підходів до бізнесу загалом. Окрім власної мережі важливим драйвером зростання стала також наша франчайзингова програма – окремий напрямок роботи з нашими партнерськими відділеннями.

Розкажіть, будь ласка, докладніше про франчайзингову програму. Як давно ДІЛА почала працювати з форматом франшизи?

Різні форми партнерства існують в ДІЛА  більш як 17 років. У 2021 році ми оновили та сформували пакет у формі франчайзингу. Наш бізнес – це живий організм, який постійно змінюється та трансформується. Одним із найважливіших критеріїв для ДІЛА завжди була і залишається якість. Тому питанню стандартів ми приділяємо особливу увагу як у наших відділеннях, так і у партнерських. 2021 року ми актуалізували вимоги і стандарти як внутрішні, так і зовнішні, повністю оновили фінансову модель співпраці з нашими партнерами та розробили нову Книгу Франчазі. Завдання цієї книги – це насамперед стандартизувати роботу відділень у всіх сенсах, щоб наші клієнти отримували однаково високі стандарти якості у будь-якому відділенні України. А друге – це допомогти нашим партнерам створити та розвивати власний успішний бізнес та збільшувати розвиток мережі, приєднавшись до родини ДІЛИ.

Яка зона відповідальності ДІЛА при відкритті франшизи? І як ми допомагаємо нашим партнерам?

Ми надаємо комплексну підтримку партнерам, починаючи від вибору локації для відділення. У ДІЛА є окрема команда, яка займається оцінкою території та за допомогою геомаркетингу розраховує клієнтопотік у певному розташуванні. Після цього ми пропонуємо партнеру конкретний формат відділення, який задовільнить потребу в конкретному місці. Оскільки ми зі свого боку можемо розрахувати приблизний клієнтопотік, а також фактично займаємося наповненням відділення, підтримуючи рекламою та сильним брендом, наші партнери почуваються за рахунок цього впевненіше. Після того, як приміщення обрано, ми передаємо партнеру Книгу Франчазі, де прописані всі подальші етапи та процеси: ремонт, оснащення, внутрішнє та зовнішнє брендування, інструкції по роботі та витратними матеріалами, навіть посадові інструкції для персоналу. За потреби – базу підрядників для реалізації проекту.

Чи обов'язково мати медичну освіту людині, яка хоче відкрити франшизу ДІЛА?

Медична освіта необов'язкова. Є частина бізнесу, що залишається на нашому боці. Наприклад, ми контролюємо медичний сервіс у партнерів, а усі ключові напрямки супроводжують наші власні підрозділи – лабораторії, контакт-центр, ІТ, логістику, яка працює як з нашими відділеннями, так і партнерськими. І навіть після запуску, ми продовжуємо супроводжувати роботу партнера, підтримуючи бізнес. В ДІЛА у кожному регіоні є керівники територій, які постійно візують партнерські відділення, аналізують роботу персоналу, дають зворотний зв'язок та коригують процеси за потреби. Тому для успішної франшизи достатньо бути хорошим управлінцем і вміти керувати бізнесом.

Окремо хочеться поговорити про персонал – як ми обираємо людей до команди?

Команда ДІЛА дуже важлива частина нашого бізнесу. І нам важливо, щоб усі співробітники поділяли наші цінності та відповідали портрету нашого кандидата. Тому підхід до персоналу у нас також залишається незмінним. Крім того, що ми допомагаємо на етапі підбору персоналу, ми проводимо подальше навчання. На базі ДІЛА є великий навчальний центр, в якому ми навчаємо як своїх співробітників, так і співробітників франчайзингових відділень. Наші майбутні колеги проходять навчання з медичного сервісу, касової дисципліни, роботи з програмою, роботи з клієнтом, вивчають правила обслуговування у відділеннях. В основному навчання відбувається у форматі онлайн, але є низка обов'язкових занять офлайн у тренінговому центрі на манекенах. У нас є спільне завдання, щоб клієнт відчував рівень якості сервісу, незалежно від того, чи відвідує він відділення партнера чи власної мережі. Тому й у навчанні ми керуємось загальними принципами.

Скільки у вас зараз франшиз та в якому регіоні?

У нас 39 працюючих партнерських відділень по всій Україні. Наразі ми активно розвиваємо західний регіон.

Як стати нашим партнером?

Загальну ключову інформацію можна знайти на сторінці нашого корпоративного сайту, де є загальна інформація про франшизу та необхідні інвестиції, а також анкета для співпраці. Після її заповнення наші менеджери зв'язуються та індивідуально поговорюють можливості співробітництва та фінансову модель.

Як, за вашими спостереженнями, люди поводяться зараз після початку війни? Чи готові керувати власним бізнесом чи за нинішніх умов бояться інвестувати?

Якийсь період часу люди справді приходили до тями. Але згодом почали «оживати». Першими активізувалися наші діючі партнери, які почали відкривати додаткові відділення. Один із них за період війни відкрив уже 4 партнерських відділення. І це не єдиний приклад. Ми живемо в дуже непростий час, але саме тому зараз потрібно діяти швидко та рішуче, щоб використати нові можливості та підтримувати країну. Наші партнери бачать нові можливості для масштабування мережі. Більш того, робота за франчайзинговою програмою надає можливість працювати за моделлю бізнесу досвідченої компанії ДІЛА та швидше виходити на точку беззбитковості та ефективні показники продажів.

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому