Ці Правила перебування пацієнтів у закладі регламентують порядок звернення пацієнта в ТОВ «МЛ «ДІЛА» для отримання послуг, права та обов'язки пацієнта, правила поведінки у відділенні і є обов'язковими для персоналу, пацієнтів та інших осіб, які звернулися до відділення діагностичного центру ТОВ «МЛ «ДІЛА» (далі – Відділення).
1. Порядок звернення пацієнта
ТОВ «МЛ «ДІЛА» надає медичні послуги з лабораторної діагностики:
1.1 Види послуг:
Графік роботи лінії: понеділок-неділя: цілодобово.
1.2 Отримання інформації:
- 0 800 217 887 дзвінки для усіх операторів України безкоштовні.
- графік роботи: ПН-НД: 24/7
- (098) 594 00 22; (095) 594 00 22; (093) 594 00 22 за тарифами оператора мобільного зв’язку,графік роботи: ПН-НД: 24/7
- (044) 364 49 91 (для мешканців м. Київ).
1.3 Правила підготовки до проведення досліджень
Для отримання достовірних результатів досліджень важливо пацієнту дотримуватися певних правил підготовки перед їх проведенням.
Особливості й умови підготовки до певного дослідження, які необхідно заздалегідь уточнити:
1.4 Замовлення послуги
1.4.1 Звернення до Відділення здійснюється за направленням лікаря або самостійно.
1.4.2 Обслуговування у Відділенні здійснюється в порядку черги.
1.4.3Перелік послуг, їх ціна та термін виконання визначені в чинному Прейскуранті.
1.4.4 Пацієнт вивчає своє Замовлення з детальною інформацією: номер замовлення, ПІБ, дата народження, номер телефону, ел. адреса, замовлені послуги, ціни, орієнтовний строк виконання досліджень, сума замовлення і підтверджує його, поставивши підпис. За необхідності пацієнт заповнює додаткові форми, анкети, якщо такі дослідження виконуються за визначеним МЗ Україна регламентом та вимагають надання додаткової інформації.
1.4.5 Оформлення Замовлення включає в себе підписання інформованої добровільної згоди пацієнта на проведення лабораторного дослідження та згоди на обробку персональних даних.
1.4.6 Вартість послуг сплачується в національній валюті України – гривні.
1.4.7 Замовлення приймається в роботу після оплати. Строк виконання розраховується з часу реєстрації замовлення.
1.5 Оплата послуг:
1.5.1 Готівкою в касі Відділення, або медсестрі ТОВ «МЛ «ДІЛА», що прибула за викликом до пацієнта додому.
1.5.2 За допомогою банківської платіжної картки.
1.6 Взяття біологічного матеріалу
1.6.1 Процедура взяття біологічного матеріалу проводиться кваліфікованим і турботливим медичним персоналом.
1.6.2 При взятті біологічного матеріалу використовуються одноразові вакуумні системи для взяття крові, що забезпечують безпеку і високу якість зразків крові на преаналітичному етапі, а також одноразовий інструментарій для взяття урогенітального біоматеріалу.
1.6.3 Для збирання біоматеріалу в домашніх умовах (наприклад: сечі, калу та ін.) рекомендується, а для деяких досліджень необхідно придбати у відділенні контейнер зі спеціальним транспортним середовищем, який забезпечує стабільність біоматеріалу під фоставки в лабораторію і гарантує якість результатів досліджень.
1.6.4 Взяття біологічного матеріалу проводиться тільки для досліджень, які виконує лабораторія ДІЛА.
1.6.5 В зв’язку з неможливістю контролю умов зберігання, транспортування, що може впливати на точність та достовірність результатів дослідження, а також наявності специфічних контейнерів, які можуть не відповідати менш сучасному обладнанню інших лабораторій взяття біологічного матеріалу для інших лабораторій не проводиться.
1.7 Отримання результатів досліджень
При оформленні Замовлення пацієнт отримує чек і «Талон на отримання результату», які необхідні для отримання результату.
Способи отримання результату:
За умови, якщо пацієнт надав номер свого мобільного телефону, про повну готовність результатів усіх досліджень в замовленні буде проінформовано за допомогою SMS або Viber-повідомлення (цілодобово).
Важливо! Для дослідження «ВІЛ 1/1о/2, серологічна діагностика з підтвердженням (антиген і антитіла)» діють обмеження. Результати можна отримати лише особисто в руки, тільки у відділенні, в якому відбувалося взяття біоматеріалу. Вони не відправляється на е-mail, про їх готовність не надходить SMS або Viber повідомлення.
За телефоном можна дізнатися лише про готовність результатів, дані результатів не повідомляються.
2. Права та обов’язки пацієнтів
2.1 Права пацієнтів:
2.1.1 Право на отримання кваліфікованих медичних послуг з лабораторної діагностики відповідно до Прейскуранта і стандартів якості, у встановлений термін; за направленням лікаря або при самостійному зверненні.
2.1.2 Право на безпечну медичну послугу.
2.1.3 Право на вибір методу лабораторного обстеження.
2.1.4 Право на інформацію:
2.1.5 Право на забезпечення конфіденційності даних, збереження медичної таємниці, про стан здоров'я, факт звернення за медичною послугою, діагноз, а також про відомості, одержані при лабораторному обстеженні.
2.2 Обов'язки пацієнтів:
2.2.1 Піклуватися про своє здоров’я та здоров’я своїх дітей, не шкодити здоров’ю інших громадян.
2.2.2 Виконувати правила внутрішнього розпорядку, дотримуватися норм поведінки у Відділенні, з повагою ставитися до персоналу та інших осіб.
2.2.3 Дотримуватися умов підготовки до проведення лабораторних досліджень.
2.2.4 Надавати інформовану згоду та згоду на обробку персональних даних на проведення лабораторного дослідження як необхідної передумови для проведення діагностики (надання медичних послуг).
2.2.5 Попередньо оплачувати лабораторні медичні дослідження, замовлені пацієнтом у ТОВ «МЛ «ДІЛА».
2.2.6 Не заважати проводити медичні маніпуляції.
2.2.7 Дотримуватися інструкцій при отриманні результатів досліджень.
3. Правила перебування пацієнтів у Відділенні діагностичних центрів ТОВ «МЛ «ДІЛА»
3.1.1 Інформацію про час роботи Відділення міститься на вході у Відділення, на сайті, а також її можна дізнатися за телефоном Інформаційної служби 0 800 217 887 (дзвінки для усіх операторів України безкоштовні) або (098) 594 00 22, (095) 594 00 22, (093) 594 00 22 (вартість дзвінків згідно тарифів операторів мобільного зв’язку).
3.1.2 Виділена лінія COVID-19: 0 800 217 887
3.1.3 Не рекомендується залишати цінні речі у роздягальні Відділення, у разі їх втрати ТОВ «МЛ «ДІЛА» відповідальності не несе.
3.1.4 Пацієнтів обслуговують у порядку загальної черги, за винятком пацієнтів, які мають право на позачергове обслуговування.
3.1.5 Дітям до 14 років послуги надають за згодою батьків або законних представників.
3.1.6 Необхідно дотримуватися чистоти, знаходячись у відділенні.
3.1.7 Слід ставитися з повагою до персоналу Відділення.
3.1.8 У Відділенні заборонено:
3.1.9 Правила Фото- та відео-зйомки.
3.1.10 У випадку порушення правил перебування Пацієнта у Відділенні, працівники Відділення мають право відмовити в обслуговуванні.
3.1.11 Порушення громадського порядку, завдання матеріальної шкоди майну ТОВ «МЛ «ДІЛА» тягне відповідальність, передбачену законодавством України.
4. Канали комунікації для звернення та внесення пропозицій щодо поліпшення обслуговування:
Ми поважаємо та цінуємо і кожного нашого пацієнта, і співробітника.
Генеральний директор О.В.БАБИЧ