У червні під час MRKTNG-марафону від медіа MMR та медіа бюро Ekonomika+ було оголошено переможців щорічного Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY. Медична лабораторія ДІЛА отримала відзнаку в номінації — «Кампанія року» — з проєктом «Здоров’я під контролем», присвяченого профілактиці та скринінгу раку шийки матки.
Цей освітньо-просвітницький проєкт нагадав жінкам по всій Україні про важливість регулярних профілактичних оглядів і про те, що рак шийки матки — один з небагатьох видів онкології, який можна не лише виявити на ранніх стадіях, а й повністю попередити.
За даними Центру громадського здоров’я України, лише у 2022 році в Україні зареєстровано майже 3 000 нових випадків раку шийки матки. Більше ніж тисяча жінок не змогли його подолати. І часто не тому, що медицина безсила, а тому, що не знали або вчасно не проходили профілактичні огляди. Бо здавалося б: це не про мене, не зараз, не важливо, бо просто не болить.
Кампанія «Здоров’я під контролем» охопила низку каналів комунікації: медіа, соцмережі, телебачення, зовнішню рекламу та digital-інструменти. Її меседж був простий і водночас сильний: вчасний скринінг рятує життя. Результати відчутні – охоплення аудиторії понад 4 млн, а попит на скринінгові дослідження збільшився на 29% у 2025 році, що говорить про те, жінки стали частіше проходити скринінг, а отже піклуватися про себе.