Заповніть Анкету-направлення для дослідження на COVID-19 онлайн.

×
0 800 217 887Всеукраїнський номер (044) 364 49 91 для міста Київ
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ
Вхід в кабінет

ПЛР-тестування в аеропорту Бориспіль: найпоширеніші питання та відповіді

14.08.2020
Фото - ПЛР-тестування в аеропорту Бориспіль: найпоширеніші питання та відповіді


Як я можу пройти дослідження в аеропорту Бориспіль?

Пройти ПЛР-тест на COVID-19 при прильоту в Україну  з країн «червоної зони» може кожен пасажир. Пункт теcтування на COVID-19 працює цілодобово: 24/7 на 2 поверсі терміналу D аеропорту “Бориспіль” (зона вильоту внутрішніх рейсів).

Як проходить оформлення тесту на COVID-19 від ДІЛА в аеропорту Бориспіль?

1. Зверніться до реєстратора в зоні ПЛР-тестування та отримайте Анкету-Направлення та Інформовану Згоду ДІЛА.

2. Здійсніть оплату ПЛР-тесту:

2.1. Відскануйте QR код (код)

(якщо в Вас на телефоні немає сканеру QR, введіть у пошукову стрічку браузера https://dila.ua/boryspil-covid-19.html або просто зайдіть на сайт dila.ua  та натисніть на кнопку з літачком). 

2.2. Уважно заповніть всі поля на сторінці Заявки для того, щоб ми потім могли ідентифікувати Вашу оплату та перевірте правильність:

  • персональних даних
  • mail адреси
  • номера телефону, який зареєстрований у програмі Дій вдома».

3. Уважно заповніть паперову Анкету-Направлення та Інформовано Згоду, поставте власний підпис. В графі Додаткові коментарі після оплати поставте відмітку «оплата он-лайн» та впишіть код транзакції з смс-повідомлення, що надійде Вам на телефон. Це важливо для подальшої ідентифікації Вашого замовлення та оплати.
4. Зверніться до реєстратора для перевірки правильності оформлення документів.
5. Очікуйте на забір БМ.

Як я можу оплатити ПЛР-тест, якщо не маю можливості сплатити он-лайн?

  1. Зверніться до реєстратора в зоні ПЛР-тестування та отримайте Анкету-Направлення та Інформовану Згоду ДІЛА.
  2. Повідомте реєстратору, що будете сплачувати за банківськими реквізитами.
  3. Отримайте банківські реквізити ДІЛА.
  4. Оплатіть рахунок у банку в МА Бориспіль.
  5. Уважно заповніть паперову Анкету-Направлення та Інформовано Згоду, поставте власний підпис. В графі Додаткові коментарі поставте відмітку «оплата термінал» та впишіть номер квитанції. Це важливо для подальшої ідентифікації Вашого замовлення та оплати.
  6. Зверніться до реєстратора для перевірки правильності оформлення документів.
  7. Очікуйте на забір БМ.

Яким чином я отримаю результат?

Після готовності результату дослідження в лабораторії ДІЛА, Ви отримаєте смс-повідомлення на телефон, який Ви зазначили в Анкеті-направленні та результат українською мовою на Вашу e-mail адресу.

Які мої дії після здачі тесту в аеропорту Бориспіль?

Після перетину кордону у Вас є 24 годин для авторизації та підтвердження наданої адреси місця самоізоляції за допомогою геолокації у додатку «Дій вдома».
Дострокове припинення самоізоляції відбувається на підставі негативного результату ПЛР-дослідження, здійсненого з метою припинення самоізоляції після перетину кордону.
Будь ласка, не видаляйте додаток «Дій вдома» до отримання сповіщення про припинення самоізоляції та знаходьтесь за місцем проходження самоізоляції. Повідомлення має прийти саме від сервісу «Дій вдома».

Як відбувається припинення самоізоляції?

У разі одержання негативного результату тестування на COVID-19 методом ПЛР:

  • Медична лабораторія ДІЛА вносить результат негативного дослідження до ЕЛІССЗ - електронної системи Центру громадського здоров’я України,
  • дані, внесені лабораторією ДІЛА, автоматично синхронізуються із сервісом «Дій вдома» в робочі години доби.
  • про можливість припинення самоізоляції особу буде поінформовано відповідним повідомленням сервісу «Дій вдома».

ДІЛА гарантує передачу негативного результату дослідження до ЕЛІССЗ ЦГЗ МОЗ України протягом 24 годин з моменту проходження тесту. З метою надання точного та перевіреного результату лабораторія ДІЛА проводить верифікацію кожного позитивного тесту згідно рекомендацій ВООЗ без додаткової оплати від пацієнта, тому в деяких випадках термін виконання дослідження може бути подовжено до 48 годин в м. Київ.

Відповідальність ДІЛА за передачу результатів.

ДІЛА передає результати в електронний сервіс ЦГЗ МОЗ України день в день. 
Увага! В разі неотримання оплати, а також неможливості ідентифікувати клієнта та оплату щодо конкретного замовлення, в термін 24 години з моменту забору біологічного матеріалу, ДІЛА має право анулювати замовлення або призупинити відправлення результатів в ЕЛІССЗ ЦГЗ МОЗ України до моменту підтвердження оплати такого замовлення.

Як відбувається зняття з самоізоляції в самому додатку “Дій вдома”?

Зняття з самоізоляції відбувається під час вивантаження персональних номерів телефону Міністерством цифрової трансформації в додаток “Дій вдома”. Тому слідкуйте, щоб номер телефону, наданий Вами лабораторії, відповідав номеру телефону, який прив’язаний до додатку. У іншому разі сервіс додатку не зможе Вас ідентифікувати.

Дострокове припинення самоізоляції відбувається лише за умови отримання негативного результату тестування на COVID-19. Очікуйте повідомлення від сервісу Дій вдома в робочі години доби. Якщо Ви отримали результат від ДІЛА, але повідомлення від "Дій вдома" про припинення самоізоляції немає, будь ласка, звертайтесь в ЦГЗ МОЗ або в чат сервісу «Дій вдома» та продовжуйте знаходитись на самоізоляції до отримання необхідного повідомлення.

Я не отримав результату від ДІЛА через 24 год. після здачі тесту:

Затримка можлива у разі неможливості ідентифікувати персональні дані клієнта (вказані неповністю або нерозбірливо),  або відсутності оплати.
Крім того, з метою надання точного та перевіреного результату лабораторія ДІЛА проводить верифікацію кожного позитивного тесту згідно рекомендацій ВООЗ без додаткової оплати від пацієнта, тому термін виконання дослідження може бути подовжено до 48 годин в м. Київ.
Якщо Ви не отримали результат протягом 24 (48) годин, зверніться  за номером  Контакт-центру 0 800 217 887 або 0 800 752 180, повідомте свої дані для ідентифікації клієнта та вирішення ситуації.

Я отримав негативний результат від ДІЛА, але не отримав повідомлення про припинення самоізоляції від «Дій дома»

Переконайтеся, що номер телефону, який Ви вказали в Анкеті-Направлення, відповідає номеру телефону, який ви вказали в програмі «Дій вдома»
За умови отримання результату від ДІЛА в пізні вечірні години, очікуйте  повідомлення про припинення самоізоляції наступного дня.

В разі якщо Ви не отримали результат від ДІЛА – телефонуйте в ДІЛА, якщо результат від ДІЛА отримано, але повідомлення в додатку «Дій вдома» не приходить – звертайтесь до ЦГЗ МОЗ Україна, Міністерства цифрової трансформації або чату «Дій вдома».

Переваги дослідження в ДІЛА:

Швидко:

До 24 год. ДІЛА гарантує передачу негативного результату тесту в ЕЛІССЗ ЦГЗ МОЗ України для подальшого зняття з обліку в додатку «Дій вдома» в максимально короткий термін.

Надійно:

Унікальний для України експертний досвід тестування на COVID-19 серед  приватних лабораторій − понад 55 тисяч ПЛР COVID-19 досліджень* (12.08.2020).
Обов’язкова експертна оцінка результатів обстеження, включаючи повторне тестування первинного зразка БМ для гарантії достовірності результату.

Якісно:

ДІЛА має сертифіковану систему управління якістю за ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 15189:2015
(EN ISO 15189:2012, IDT)!

*Інформація про проведення лабораторних досліджень методом ПЛР та ІФА на COVID-19 на адміністративних територіях за даними, наданими обласними/Київським міським лабораторними центрами та ДУ «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони. https://cloud.phc.org.ua/index.php/apps/onlyoffice/s/Rz5Z37jBNLdFrJm?fileId=395276

Завантажте наші додатки
для iOS та Android

На початок